Helgen

Jag vet att jag inte skrivigt på några dagar och eftersom detta praktiskt taget är min nya dagbok så tänkte jag försöka sammanfatta min helg lite snabbt:

Fredag

• PA-handledarmöte
• Skolavslutning; människor som spelade musik, beatboxade och trollade ...mycket underhållande :) fick även våra betyg och de vissade sig att allt hårt arbete betalat sig.
• Träffade vänner, sa God Jul och byte julklappar
• Gick hem och sov på soffan i tre timmar
• Gick ut och åt med min älskade mor, väldans go pasta.
• Vi körde hem min tillfälligt rullstolsbundna morbror till sig, följde med in och kollade på 'På spåret' och en film som hette 'Sexig, snygg och singel', en väldigt udda men rolig film med Cameron Diaz, Christina Appelgate och Selma Blair i huvudrollerna.
• Åkte vidare och hamnade såsmåningom hos Emilia, där jag sov över. Vi kollade på film och åt massa julgodis :P

Lördag

• Vaknade upp klockan 13.00
• Gik omkring i min favoritpjamas och kollar på tv hela dagen, man måste ju se 'Grinchen' innan jul
• Velade lite på kvällen men vi bestämde oss tillsist för att gå ut ...så vi åkte till Trädgårn, där jag träffade en ganska trevlig kille och även Emilia fick sällskap, och gick sedan vidare till Gamle Port en snabbis. Allt som allt en lyckad kväll. Väll hemma (hos Emilia) igen bestämde vi oss för att kolla på film, men orkade bara kolla på halva innan vi föll in i en välbehövd skönhetssömn :D

Söndag

• Åkte hem till mig på morgonen, eller ja klockan va nog runt 12.00 :P
• Har sedan suttit klistrad framför tv:n och kollat på 'Musikhjälpen 2009' där bl.a. ett utav mina favoritband NEVERSTORE var med och uppträdde och samlade in pengar.
• Har sedan dess försökt få igång internet på min dator, bestämt träff med en kompis imorgon och druckit te

En go helg, som kommer följas av ett riktigt gött lov! Ikväll ska jag se på 'Coyote Ugly' och mysa med min syster.
Blev ganska mycket på en gång där, men de är bara för att jag haft en så rolig helg.
Hoppas ni också haft de trevligt :) ...Puss och Kräm 

PS. Nu är världens längsta inlägg äntligen slut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0