Jobbigt .. :(

Allting känns jobbigt just nu. De är jobbigt hemma, vi bara skäller på varndra hela tiden. Jag får inget plugg gjort, vilket gör att jag känner mig jättestressad = Jobbigt.

Jag vet inte varför.. men jag känner mig bara så otroligt liten och ensam. Ena dagen är jag jätteglad och inspirerad till att lyckas med vad jag än gör och andra dagen mår jag skit och vill bara krypa upp i knät på någon och bli ordentligt omkramad ... snacka om obalans! Jag har ingen aning om vad jag ska göra åt de :( ..jag kan ju inte fortsätta såhär. Mjaamjaaumjaa rent ut sagt! Jag vill bara ta hand om mig själv, njuta lite av livet, men vad jag än gör så känns de bara meningsllöst. Jag måste nog helt enkelt bara ta tag i sakerna som stressar mig och hoppas att jag mår bättre när jag fått dem ur vägen.
Så nu ska jag ut och gå en kort promenad och sedan väntar ytterligare en dag av plugg ...och idag ska jag se till att komma framåt oxå! (HÖÖÖG musik hjälper säkert! :D)
PUSS & KRAM


...jag ska börja våga vara lite mera framåt nu ...stå för mina åsikter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0