weednesday.. & I'm pissed

Tisdagen bara flög förbi i ren panik .. och nu är de onsdag :) Vi träffa våra handledare och diskuterade projektarbete idag. Huuuh.. Jag känner att jag måste börja sätta fart med de och minst en dag av närmsta lov kommer spenderas med just detta ...återigen HUUUUUUUUh!
Är lite smått irreterad idag, förstår inte hur vissa människor i min skola kan vara så omännskliga och allmänt idiotiska att dem mobbar folk i helklass, med läraren i samma rum. Hade jag sett vem de va så hade den fått en liten lätt utskällning! Gud va jag blev sur och de komiska i de hela är att de har vart kambratstödjarmöte idag. Nää blää på dem säger jag bara, så gör man inte!
Nu ska jag iaf försöka få ihop mitt 'staden och framtiden'-arbete och imorgon blir de skidresa med skolan. wooohoo :) de va välbehövligt nu.

Puss och kram och nyp i kind, från en halvstressad *soon-to-be*blondie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0