Sherlock :)

Idag var jag hemma från skolan, sov jättedåligt inatt och vaknade up med riktigt jobbig ryggsmärta. Jag har suttit uppe i soffan och pluggat hela dagen och nu på eftermiddagen har jag varit på bio, Sherlock Holmes, tillsammans med Emilia och Charlotte. Jag drack nästan en hel 1,5 liters flaska bubbelvatten själv under filmen och blev tillsist VÄLDIGT toanödig :P

Både jag och Charlotte tyckte att filmen var bra men Mimmi gillade den inte lika mycket. De va en ganska speciell stil och humor i den så jag förstår att den inte passar alla men de var iaf två väldigt snygga, om än lite gamla, män i huvudrollerna, Jude Law som Watson och Robert Downey Jr som Sherlock. Både jag och Charlotte var väldigt förtjusta i Sherlocks mage ;)

Bra dag och bra film. Puss på er alla goa och glada!


Killarna, Watson och Sherlock Holmes


MAGEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0