Vart med Hanna Boop´´

Har spenderat nästan hela dagen med min SUPERSÖTA vän Hanna. Vi har haft jättemysigt, myst, pratat (mycket :P), spelat kort, lyssnat på musik och ätit mammas äppelpaj. Vi förstår varandra bra och de va verkligen vad jag behövde idag<3
Följde henne hem för ett tag sedan och fick en välbehövlig och skön promenad. Kunde inte låta bli att lägga mig ner i snön på vägen hem ...den såg så inbjudande ut ;P haha
Va så fint ute så jag gick ut och fotade lite när jag kom hem.

Nu måste jag gå och sova ...skolan börjar ganska tidigt imorgon och ska oxå hinna med en körlektion mitt i allt.
Sleep tight, all night & don't let the bed-bugs bite  (...kommer tydligen från 'Lejonkungen') :D

Snömonstret   Istapp  
Några bilder från ikväll

Kommentarer
Postat av: hanna

liked it ;) puss

2010-01-13 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0