Mallis :)

Jag vet är de gått fem dagar sen jag kom hem från Magaluf .men tänkte ändå säga att jag hade SKITSKÖJ oh lägga upp några bilder som får sammanfatta resan ;P


     De fyra brunbrända(...not)


Magaluf-stranden


Mamma deltar i den dagliga "Vinn en drink"-tävlingen, hostad av vår underbare vän Juandro(the clown), vid poolkanten
GOOOOOD TIMES :P

..en tävling som jag vann


SOMMAR :D


Stranden


Badbruttorna :P


Utfordring


Maritimo's ..bästa restaurangen


Tog en fika med Froid


Strandpromenaden


Redo för utgång


Utsikt


Söta syster på flyget hem


Uppe bland molnen


Hemma på Landvetter igen ..iaf lite brunare :P

...De blev oxå en hel massa shopping och vi hade de allmänt underbart!
(fler bilder kommer snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0