Gissa.. :D

..vad som precis kom med posten
Mitt resultat från högskoleprovet :D:D:D:D 
Jag fick 1.1 poäng av 2.0 möjliga, men det är iaf en liten utveckling från förra årets 1.0
Man får vara glad för de lilla :D

Idag är också sista dagen med medicinering, nu är behandlingen mot magkatarr över och vi får väll se om den hjälpt något. Stressen har iaf släppt nu när PA:t är klart, avslutat, finito! :D
Äntligen kan jag se något positivt med tillvaron igen! Detta har kanske resulterat i att jag är lite överglad, men den smällen får man ta :D

WOHOOO NU ÄR STUDENTEN NÄRA! <3


Till dem som undrar hur en överdrivet glad och blond liten Sandra ser ut! :)
(bilden är cirka tre år gammal)

När jag ändå är igång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0