Hjälp!

..En mycket intressant bussresa hem idag. Busschaffören börjar snacka med mig, säger att han tycker jag är söt och överöser mig med komplimanger och frågor. Helt plötsligt säger han "Jag vet var du bor" och kan beskriva precis vilken hållplats jag brukar kliva på på.

Hjälp! Detta är inget som jag vill att en gammal sletten gubbe med vitt bakåtslickat hår och fula solglasögon ska veta om mig :S ...sen börjar han prata om att han lagt märke till mig och tänkt på mig och göra puss-muns-ljud mot mig. Jag bara skrattade nervöst ...vad fan ska man annars göra. 

Jag tycker på riktigt att detta är ganska obehagligt :P ...vi får väll se hur de utvecklas. Hhuuu

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0