Födelsedag och partaj

Hahah jaa jag fyllde ju år igår så jag åkte hem till Göteborg direkt efter lektionerna. De var överfullt på tåget men förutom de så var det en riktigt härlig födelsedag. Jag kom hem strax efter sju och då åt vi en god middag och kollade på idol. Mys! :D

Idag har vi städat och plockat hela morgonen och på kvällen hade vi släktkalas ...Tror vi va närmare tretio pers i huset och de va riktigt trevligt att prata med alla :) Fina presenter fick jag också.

Nu tänkte jag sova lite och imorgon tänkte jag plocka och fixa lite med de allra sista sakerna jag ska ha med mig till Alnarp ...sen har jag verkligen flyttat hemifrån helt och hållet :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0