Tttt-tisdag

Konstig dag idag ...eller rättare sagt så har jag känt mig konstig idag, febrig typ, frysit och svettats om vartannat. Har ändå vart på lektionerna, på en av dem fick vi en massa tips om litteratur som vore bra att köpa och tipset att vi kunde önska oss böckerna i födelsedagspresent m.m. så de tänkte jag kanske göra. Iaf så slutade vi vid fyra och då åkte jag hem och tänkte vara ambisiös och plugga men de går verkligen inte ...jag kommer inte igång :( Istället plockar jag i rummet eller kollar på DVD(jaa ni gissa rätt, jag har kollat på V Mars även idag).
Imorgon har vi inga lektioner så då tänkte jag gå och sätta mig på något riktigt tråkigt ställe och tvinga mig till att plugga! Vi får väll se hur de går ...nu börjat bli sent, I'm signing out! Hörs imörrön ;)
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0