Tankar om: Kärlek

Can anybody find me somebody to love?

Kärlek finns överallt ...i låttexter, bilder, på bloggar, hos vänner... överallt omkring mig! Inte konstigt att jag längtar efter det ibland. Just nu har jag hamnat i en sådan svacka där allt jag ser och kan koncentrera mig på är kärlek, jag vill vara kär ...hellst i världens mest underbara kille! Men var hittar jag honom och en ännu svårare fråga ...hur får jag honom att bli kär i mig?
Alla dessa gamla klyschor har jag funderat över de senaste dagarna. Jag vet att jag bara ska slappna av och vara mig själv och så kommer kärleken komma när jag som minst anar de ...JAG vet de men kan någon berätta de för min hjärna, den verkar inte vilja lyssna på mig utan njuter istället av att plåga mig med alla dessa tankar och få mig att känna mig ensam. 

Jag överlever, de gör jag alltid, men de känns så svårt att koncentrera sig på annat just nu. Jag ser kärlek i allt! Jag har kärlek på hjärnan! :P 
Ska försöka tänka på dem som står mig nära och uppskatta dem istället för att hänga upp mig på den som saknas. Allt kommer lösa sig 

Med kärlek <3 
// Sandra

Só queria ter um ombro pra apoiar minha cabeça. Um pescoço pra sentir o perfume. Uma mão pra acariciar meu rosto e cabelo. Um rosto pra beijar. Um corpo pra abraçar. Um peito pra me esquentar e um coração pra escutar as batidas cardíacas alheias.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0